binderi för hela slanten (kista # 6,7)



Sorgdekoration med vita liljor, vita tulpaner, vit gerbera, bublerum, vit ginst. Väldigt vackert med hel vitt och med vårkänsla.



Konstärlig sorgdekoration med blandande tulpaner, trollhassel, blå iris, kallor, liatris, rosa anastasia och lila ginst. Anpassa dekorationen efter personen.



Sorgbukett lila och rosa tulpaner med ginst och santini. Två aspedistra blad som effekt nertill.




Mycket vacker dekoration (om jag får säga det själv!) med Vit lejongap, brudslöja, cole water ros, lila och vita tulpaner och rosa germini (kimsey). Detta är verkligen mina fäger (minus det rosa) en av de finaste kistdekorationer jag gjort.




Gavelbukett samma som kistdekorationen.



Sorgdekoration med vinröda nejlikor, lila limonium, vit lejongap,rosa anastasia, ice breaker rosor och rosa tulpaner.




Sorgdekoration med rosa gerbera, vit anastasia, rosa limonium, blå iris och riddarsporre.



Kistdekoration med vita lejongap, vit gerbera,akito ros, vit pärieklocka och vita nejlikor.



Färgglad sorgdekoration till målare. Blandade tulpaner, orange gerbera, blå statise, hypericum, lime santini och blå akunitum. Texasgräset blir en effekt som min kollega påstod såg ut som penseldrag. Passande :)



Lite suddig bild tyvärr. Sorgdekoration med lime anastasia, lime pärieklocka, mari yo ros, gul astromelia, röd tulpan och buplerum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0